Pogoji poslovanja

TAJČI, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p,., podjetje je davčni zavezanec in ga zastopa Mirzet Garvanović.

Datum vpisa v register: 10.11.2016, AJPES enota Ljubljana

Naslov podjetja: Tržaška cesta 64, 1000 Ljubljana, Slovenija

Telefonska številka: 051 886 223

Email naslov: info@parfumitajci.si

Matična številka: 7175949000

Davčni zavezanec: DA

Davčna številka: SI26361299

TRR: SI56 0231 0156 4825 253 (NLB d.d.)

Nismo člani zbornic ali združenj.

Posebni kodeksi ravnanja: Nismo zavezani

Naročilo/pogodba zavezuje podjetje TAJČI, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p, ter kupca.

Naročila sprejemamo v spletni trgovini www.parfumitajci.si tel: 051 886 223Informacije na telefonu 051 886 223 in info@parfumitajci.si.

Naročilo bo shranjeno na papirju in v elektronski obliki na sedežu spletne trgovine (Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p.Tržaška cesta 64, 1000 Ljubljana). Naročniku je po želji na vpogled. Kopijo lahko prejme po navadni ali po elektronski pošti. V ceno je vštet 22% DDV.

Zagotavljamo vam, da je vsak nakup v spletni trgovini 100% varen. 

NAČIN PLAČILA

GOTOVINA – Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ko vam dostavna služba Pošte Slovenije dostavi paket.
PLAČILO Z DEBETNO ALI KREDITNO KARTICO – Varno plačilo preko naše spletne trgovine zagotavlja globalni procesor plačil Stripe
PREDRAČUN / DIREKTNO PLAČILO NA TRR – Plačilo z nakazilom na naš TRR po oddanem naročilu, kjer izberete “Plačilo po predračunu”. Paket bomo poslali takoj ko prejmemo vaše plačilo.
PAYPAL – Takojšne plačilo preko plačilnega sistema PayPal (možnost uporabe Paypal računa ali kreditnih kartic kot so: mastercard, visa, visa elektron, american express,…)

KAKO KUPOVATI

V polje količina vnesemo število izdelkov, ki jih nameravamo kupiti. Z gumbom Dodaj v košarico potrdimo število izdelkov in jih s tem tudi vnesemo v virtualno nakupovalno košarico.

Potem lahko kupujemo naprej ali pa kliknemo ogled košarice, kjer se nahajajo kupljeni izdelki. Tukaj lahko nakupovalno košarico še urejamo in sicer lahko spreminjamo količino izdelkov, ali pa izdelke odstranimo iz košarice.

Če se odločite za nakup, kliknite zaključek nakupa, zdaj je potrebno vnesti vaše prijavne podatke v kolikor ste se že pred tem registrirali v našo prodajalno, če pa ste novi kupec, se lahko registrirate zdaj oziroma oddate naročilo kot gost.

Po uspešni prijavi imate pred sabo seznam naročenih izdelkov, skupni znesek izdelkov, stroške dostave in končno ceno. Če ste zadovoljni z naročenimi izdelki lahko zdaj izberete še način dostave in način plačila.

Pred zaključkom naročila imate na vpogled naročene izdelke vključno z davki ter stroški dostave. V kolikor z naročenim blagom niste zadovoljni, lahko s klikom na “UREDI IZDELKE” uredite vsebino ter količino košarice.

Na naslednji strani lahko še dodate komentar na nakup in z klikom na gumb KUPITE SEDAJ zaključite nakup.

S klikom na gumb KUPITE SEDAJ je elektronski del nakupa zaključen ter pogodba sklenjena. Vaše naročilo in vaši podatki so posredovani v spletno trgovino na svoj e-mail naslov pa prejmete potrdilo o nakupu.

TRENUTEK SKLENITVE KUPOPRODAJNE POGODBE

Pogodba je sklenjena v trenutku ko kupec na zaključku nakupa odkljuka, da se strinja z pogoji poslovanja in klikne na gumb KUPI ZDAJ. V tem trenutku se naročilo odda in shrani v naš sistem.


PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe neglede na njegov razlog od odstopa.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz 134. člena tega zakona teči z dnem, ko:

1.) Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
2.) Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
3.) Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošilj ali kosov;
4.) Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna



Kupec za odstop od pogodbe artiklov lahko pošlje obrazec za odstop na elektronski naslov: 
info@parfumitajci.si. Obrazec najdete tukaj.

Če kupec odstopa od pogodbe, mora blago vrniti ali po pošti na naslov 
TAJČI, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p.Tržaška cesta 64, 1000 Ljubljana, ali ga osebne prinese v poslovalnico.

Ko kupec blago vrne prodajalcu, se to šteje kot sporočilo o odstopa od pogodbe.

Kupec mora vrniti blago prodajalcu nepoškodovano oz. v isti količini, razen če je le to poškodovano, nedelujoče, izgubljeno, ali kakor koli spremenjeno, za kar pa ni kriv kupec. Kupec do odstopa od pogodbe blaga ne sme uporabljati, lahko pa opravi ogled ter preizkus blaga do mere, ki je potrebna za ugotovitev stanja blaga.  Kupec odgovarja za morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, v kolikor je le ta posledica njegovega ravnanja z blagom, ki ima spremenjene lastnosti oz. zmanjšuje delovanje blaga.

Ob odstopu kupca od pogodbe, mora ta najkasneje v 14 dneh blago vrniti prodajalcu
. Kupca bremenijo vsi stroški vračila blaga.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

    za blago ali storitev, katerih cena se lahko spremeni v roku odstopa od pogodbe, na katere pa podjetje nima vpliva
    za blago, ki je izdelano po naročilu kupca in je zato prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
    za blago, ki mu zelo hitro poteče rok uporabe, je hitro pokvarljivo
    za opravljeno storitev, ki jo podjetje v celoti izpolni, kupec pa se je predhodno strinjal, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe
    zapečatenega blaga, ki ga je kupec odprl ali poškodoval embalažo (npr. parfumi za perilo)
    blago, ki je bilo zaradi svoje narave neločljivo pomešano med drugo blago

Vračilo sredstev kupcu (vključuje vrednost blaga ter dostavne stroške) se izvede takoj, ko je to mogoče in sicer najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prodajalec vrne plačilo na enak način kot ga je prejel, najpogosteje z nakazilom na transakcijski račun kupca, razen če kupec zahteva drugačen način, ki pa prodajalcu ne predstavlja dodatnih stroškov.

Pri nakupu, kjer je kupec koristil popust in želi odstopiti od pogodbe, se ta znesek upošteva kot popust in se kupcu ne vrne. Kupcu se vrne le vplačni znesek. V kolikor je pri nakupu koristil darilni bon, se le ta upošteva kot plačilno sredstvo in se kupcu vrne v obliki darilnega bona.

V primerih, ko blago ni vrnjeno v skladu ZVPot, lahko kupec odkupi blago z ustrezno odškodnino, ki jo navedemo v obliki zapisnika ob vračilu blaga. Odkup blaga po znižani ceni se upošteva ob strinjanju kupca po elektronski pošti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Če

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA SKLADNOST BLAGA

Prodajalec mora kupcu dobaviti izdelke v skladu s pogodbo in nosi odgovornost za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
    blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
    vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Spletna trgovina 
Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p. se obvezuje, da bo varovala vse osebne podatke, kot je to opredeljeno v Zakonu o varstvu potrošnikov, in v nobenem primeru ne bodo posredovani tretji osebi (glej tudi Varnost osebnih podatkov). Vaši podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004).

S klikom na gumb “Potrdi naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Pritožbe,  pohvale in reklamacije, sprejemamo na info@parfumitajci.si, po pošti na 
Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p., Tržaška cesta 64, 1000 Ljubljana. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Dodatna vprašanja in težave, lahko  naslovite na sedež podjetja 
TAJČI, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.pTržaška cesta 641000 Ljubljana, tel.: 051 886 223


DOSTAVA/POŠTNINA

Cena dostave v naši spletni trgovini za vse pakete ne glede na težo po Sloveniji je 4,50 EUR z vštetim DDV. V ceno je všteta dostava in embalaža (pakiranje) ter priprava paketa oz. obdelava naročila. Pakete dostavlja naš dostavni partner Pošta Slovenije.

Brezplačna dostava je na voljo za vsa naročila nad 100,00 EUR z vštetim DDV (če je uporabljen kupon, se minimalna cena za brezplačno dostavo upošteva po uporabi kupona oz. promo kode).

VRAČILA SPLOŠNO in STROŠKI VRAČIL

Vse stroške vračila krije potrošnik.

Blago, ki ga potrošnik želi vrniti se pošlje s poljubno dostavno službo na naslov Tržaška cesta 64, 1000 Ljubljana, Slovenija.

V primeru, da potrošnik ne more vrniti blaga po isti poti kot ga je prejel, ga lahko vrne v naši fizični trgovini na naslovu Tržaška cesta 64, 1000 Ljubljana, Slovenija. Ali pa nas pokliče na telefonsko številko 051 886 223, kjer se bomo dogovorili za najboljšo možnost vrnitve kupljenega blaga.

AKCIJSKE CENE

Cene v zavihku akcija določa trgovec sam in velja od datuma zapisanega na zavihku kategorije AKCIJA in velja do oprodaje zalog.

KUPONI oz. PROMO KODE

Občasno bralkam e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promo kode. Promo koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov, velja pa nad minimalnim zneskom naročila. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna.

Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “KUPON” in potrdi s klikom na gumb “Potrdi”, takrat je tudi vidna ugodnost, ki jo promo koda prinaša. Promo kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promo kodo. Promo kodo po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.

CENE, SPLETNA CENA

Spletna cena velja za vse uporabnike. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini ali z enkratnim vpisov v spletno trgovino kot gost. Cene veljajo v trenutnku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrastujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih so posamezni artikli (kateri so tam na zalogi) na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine.

Prečrtana cena je prejšna cena artikla v spletni trgovini in sicer najnižja cena artikla, ki jo je trgovec uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo znižane cene.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodbe med TAJČI, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupec pošlje naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku TAJČI, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p.

IZDAJA RAČUNA

TAJČI, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanovič s.p. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter prodano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorv glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Košarica

Košarica je prazna
Posodabljamo košarico!