Pogoji poslovanja

Spletna trgovina Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p., podjetje ni davčni zavezanec in ga zastopa Mirzet Garvanović.


Matična številka: 
7175949000

Davčni zavezanec: NE

Davčna številka: 26361299
TRR: SI56 0231 0156 4825 253 (NLB d.d.)

Nismo člani zbornic ali združenj.

Posebni kodeksi ravnanja: Nismo zavezani

Naročilo/pogodba zavezuje podjetje Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p.  ter kupca.
Naročila sprejemamo v spletni trgovini www.parfumitajci.si tel: 051 886 223Informacije na telefonu 051 886 223 in info@wordpress-878753-3045828.cloudwaysapps.com
Naročilo bo shranjeno na papirju in v elektronski obliki na sedežu spletne trgovine (Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p.Tržaška cesta 64 1000 Ljubljana). Naročniku je po želji na vpogled. Kopijo lahko prejme po navadni ali po elektronski pošti. V ceno je vštet 22% DDV.
Zagotavljamo vam, da je vsak nakup v spletni trgovini 100% varen. 

NAČIN PLAČILA

GOTOVINA – Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ko vam dostavna služba Pošte Slovenije dostavi paket.
PLAČILO Z DEBETNO ALI KREDITNO KARTICO – Varno plačilo preko naše spletne trgovine zagotavlja globalni procesor plačil Stripe
PREDRAČUN / DIREKTNO PLAČILO NA TRR – Plačilo z nakazilom na naš TRR po oddanem naročilu, kjer izberete “Plačilo po predračunu”. Paket bomo poslali takoj ko prejmemo vaše plačilo.
PAYPAL – Takojšne plačilo preko plačilnega sistema PayPal (možnost uporabe Paypal računa ali kreditnih kartic kot so: mastercard, visa, visa elektron, american express,…)

KAKO KUPOVATI

V polje količina vnesemo število izdelkov, ki jih nameravamo kupiti. Z gumbom Dodaj v košarico potrdimo število izdelkov in jih s tem tudi vnesemo v virtualno nakupovalno košarico.

Potem lahko kupujemo naprej ali pa kliknemo ogled košarice, kjer se nahajajo kupljeni izdelki. Tukaj lahko nakupovalno košarico še urejamo in sicer lahko spreminjamo količino izdelkov, ali pa izdelke odstranimo iz košarice.

Če se odločite za nakup, kliknite zaključek nakupa, zdaj je potrebno vnesti vaše prijavne podatke v kolikor ste se že pred tem registrirali v našo prodajalno, če pa ste novi kupec, se lahko registrirate zdaj oziroma oddate naročilo kot gost.

Po uspešni prijavi imate pred sabo seznam naročenih izdelkov, skupni znesek izdelkov, stroške dostave in končno ceno. Če ste zadovoljni z naročenimi izdelki lahko zdaj izberete še način dostave in način plačila.

Pred zaključkom naročila imate na vpogled naročene izdelke vključno z davki ter stroški dostave. V kolikor z naročenim blagom niste zadovoljni, lahko s klikom na “UREDI IZDELKE” uredite vsebino ter količino košarice.

Na naslednji strani lahko še dodate komentar na nakup in z klikom na oddaj naročilo zaključite nakup.

S tem je elektronski del nakupa zaključen ter pogodba sklenjena. Vrednost nakupa in vaši podatki so posredovani v internet trgovino.


PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe neglede na njegov razlog od odstopa. Odstopni rok se začne šteti en dan po prevzemu blaga.

Kupec za odstop od pogodbe artiklov pošlje obrazec za odstop na elektronski naslov: 
info@wordpress-878753-3045828.cloudwaysapps.com Obrazec najdete tukaj.

Če kupec odstopa od pogodbe, mora blago vrniti ali po pošti na naslov 
Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p.Tržaška cesta 6 1000 Ljubljana, , ali ga osebne prinese v poslovalnico.

Ko kupec blago vrne prodajalcu, se to šteje kot sporočilo o odstopa od pogodbe.

Kupec mora vrniti blago prodajalcu nepoškodovano oz. v isti količini, razen če je le to poškodovano, nedelujoče, izgubljeno, ali kakor koli spremenjeno, za kar pa ni kriv kupec. Kupec do odstopa od pogodbe blaga ne sme uporabljati, lahko pa opravi ogled ter preizkus blaga do mere, ki je potrebna za ugotovitev stanja blaga.  Kupec odgovarja za morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, v kolikor je le ta posledica njegovega ravnanja z blagom, ki ima spremenjene lastnosti oz. zmanjšuje delovanje blaga.

Ob odstopu kupca od pogodbe, mora ta najkasneje v 30 dneh blago vrniti prodajalcu (strošek dostave se obračuna po ceniku kurirske službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko, paket ali tovor).

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

    za blago ali storitev, katerih cena se lahko spremeni v roku odstopa od pogodbe, na katere pa podjetje nima vpliva
    za blago, ki je izdelano po naročilu kupca in je zato prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
    za blago, ki mu zelo hitro poteče rok uporabe, je hitro pokvarljivo
    za opravljeno storitev, ki jo podjetje v celoti izpolni, kupec pa se je predhodno strinjal, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe
    zapečatenega blaga, ki ga je kupec odprl ali poškodoval embalažo (hrana za ribe)
    blago, ki je bilo zaradi svoje narave neločljivo pomešano med drugo blago

Vračilo sredstev kupcu (vključuje vrednost blaga ter dostavne stroške) se izvede takoj, ko je to mogoče in sicer najkasneje v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prodajalec vrne plačilo na enak način kot ga je prejel, najpogosteje z nakazilom na transakcijski račun kupca, razen če kupec zahteva drugačen način, ki pa prodajalcu ne predstavlja dodatnih stroškov.

Pri nakupu, kjer je kupec koristil popust in želi odstopiti od pogodbe, se ta znesek upošteva kot popust in se kupcu ne vrne. Kupcu se vrne le vplačni znesek. V kolikor je pri nakupu koristil darilni bon, se le ta upošteva kot plačilno sredstvo in se kupcu vrne v obliki darilnega bona.

V primerih, ko blago ni vrnjeno v skladu ZVPot, lahko kupec odkupi blago z ustrezno odškodnino, ki jo navedemo v obliki zapisnika ob vračilu blaga. Odkup blaga po znižani ceni se upošteva ob strinjanju kupca po elektronski pošti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za blago, ki prihaja v kompletu, lahko celoten komplet zamenja za enak komplet, ali zahteva vračilo kupnine. Kupec lahko zamenja artikel iz kompleta, v kolikor gre za stvarne napake ali poškodbe, ne more pa zanj zahetvati vračilo kupnine.

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora kupcu dobaviti izdelke v skladu s pogodbo in nosi odgovornost za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
    blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom, ali
    vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


Spletna trgovina 
Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p. se obvezuje, da bo varovala vse osebne podatke, kot je to opredeljeno v Zakonu o varstvu potrošnikov, in v nobenem primeru ne bodo posredovani tretji osebi (glej tudi Varnost osebnih podatkov). Vaši podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004).

S klikom na gumb “Potrdi naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Pritožbe,  pohvale in reklamacije, sprejemamo na  
info@wordpress-878753-3045828.cloudwaysapps.com, po pošti na Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p., Tržaška cesta 64, 1000 Ljubljana. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Dodatna vprašanja in težave, lahko  naslovite na sedež podjetja 
Tajči, točenje in prodaja parfumov, Mirzet Garvanović s.pTržaška cesta 641000 Ljubljana, tel.: 051 886 223


DOSTAVA/POŠTNINA – 
Dostavo oziroma poštnino zaračunavamo po veljavnem ceniku kurirske službe Pošte Slovenije, ki ga lahko najdete tukaj.

Košarica

Košarica je prazna
Posodabljamo košarico!